ben op zoek naar 2 e-books

Hier kan je de boeken delen die jij mooi vind of die je wil bespreken
Plaats reactie
Steeler [Crawler]
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 sep 2018, 21:08

ben op zoek naar 2 e-books

Bericht door Steeler [Crawler] » 17 sep 2016, 19:19

Ik ben op zoek naar 2 e-books. Ik heb deze boeken op papier, hele mooie verhalen, maar wil die graag nog eens lezen, maar dan als e-book. Dus als iemand deze heeft hou ik me heel graag aanbevolen. Heb ze niet op internet kunnen vinden als e-book.
Gaat om Het IJskind van Elizabeth McGregor;

Jo Harper, een erg succesvolle jonge journaliste, heeft slechts haar tweejarig zoontje als tastbare en zeer geliefde herinnering aan haar relatie met Douglas overgehouden. Wanneer Sam zeer ernstig ziek wordt, is er niet veel hoop voor hem: alleen een beenmergtransplantatie met als donor zijn volwassen halfbroer John zal hem kunnen redden.
Maar John is onvindbaar. Hij geeft zichzelf de schuld van het dodelijke ongeluk van zijn vader Douglas en heeft zich teruggetrokken uit de bewoonde wereld. Hij heeft zich ten doel gesteld zijn vaders werk te voltooien en hij treedt in diens voetsporen op de onherbergzame, ijzig koude Noordpool op zoek naar de restanten van de historische ontdekkingsreis van Sir John Franklin. Deze is in het midden van de 19e eeuw met twee schepen op zoek gegaan naar een doorvaart om de noord en is met zijn gehele bemanning spoorloos verdwenen.
Terwijl de ziekte zich bij Sam steeds verder openbaart, vecht Jo in een wanhopige race tegen de klok om het leven van haar zoon en dat van haar stiefzoon te redden.
Het IJskind is een diep ontroerende roman over hoop en wanhoop, opoffering en liefde en over het doorzettingsvermogen van een vrouw, die weigert om zich bij het noodlot neer te leggen

en De Sneeuwvalk van Stuart Harrison.

Michael Somers heeft mede ten gevolge van een traumatische jeugd bijna iemand vermoord en daarvoor zes jaar vastgezeten. Na zijn voorwaardelijke vrijlating keert hij terug naar zijn geboortestadje in de Canadese bergen, om met zichzelf in het reine te komen. Iedereen kijkt hem met de nek aan, behalve zijn buurvrouw Susan Baker, een weduwe die haar man kwijtraakte na een jachtongeluk. Haar zoontje Jamie is door die gebeurtenis zodanig getraumatiseerd dat hij weigert te praten. Als Michael zich ontfermt over een gewonde sneeuwvalk, leeft Jamie helemaal op. Hij helpt mee met het trainen van de vogel en krijgt daardoor ook een band met Michael. 'De sneeuwvalk' zit goed in elkaar en leest als een trein, maar net als de omslag van dit boek ('een inspirerende roman over moed, liefde en bevrijding')
Afbeelding

‘God schiep de kat zodat de mens een tijger heeft die hij kan aaien’
Francis [Bot]
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 sep 2018, 21:08

Bericht door Francis [Bot] » 01 okt 2016, 15:14

Ik heb ook lopen zoeken voor je, maar kan deze boeken ook niet als e-book vinden.
Het IJskind is wel als e-book in het Engels te vinden.
Steeler [Crawler]
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 sep 2018, 21:08

Bericht door Steeler [Crawler] » 01 okt 2016, 18:31

Maddy schreef:Ik heb ook lopen zoeken voor je, maar kan deze boeken ook niet als e-book vinden.
Het IJskind is wel als e-book in het Engels te vinden.
Daar was ik ook al achter gekomen, maar mijn engels is niet goed genoeg om een boek te lezen :oops:
Maar heb inmiddels wèl De sneeuwvalk als e-book èn al uit gelezen ook, ècht een geweldig mooi boek is dat.
Afbeelding

‘God schiep de kat zodat de mens een tijger heeft die hij kan aaien’
Francis [Bot]
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 sep 2018, 21:08

Bericht door Francis [Bot] » 02 okt 2016, 10:43

Fijn dat je dat ene e-book wel hebt gevonden. Lijkt me ook erg mooi boek.

Zou je dat eventueel willen delen?
Plaats reactie